آموزش و تألیفات شهید دیالمه

کارگروه دانشجویی تولد محتوا؛ انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

آموزش و تألیفات شهید دیالمه

کارگروه دانشجویی تولد محتوا؛ انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

آموزش و تألیفات شهید دیالمه

گروه آموزش و تالیفات شهید دیالمه، کارگروه تولید و نشر جزوات، کتاب‌ها، سی‌دی‌های آموزشی و ... (مرتبط با کارگاه‌ها و کلاس‌های برگزار شده توسط انجمن اسلامی ۱۳۴۸) می‌باشد.

📍انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه ع.پ شهید بهشتی

توضیحات

سه شنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۳۷ ب.ظ
به نام خدا 📝
توضیحاتی پیرامون #کارگروه_آموزش_و_تألیفات_شهید_دیالمه: 
 📌هدف اصلی از تشکیل این کارگروه مرتفع سازی نیازهای آموزشی اعضای انجمن اسلامی ۱۳۴۸ بوده که می‌کوشیم با تولید و نشر محتوای کمک آموزشی این مهم را به انجام برسانیم. 
 📌 بنابراین در کنار این هدف با تدوین جزوات و ... از "محتوای کلاس‌های برگزار شده توسط انجمن اسلامی ۱۳۴۸" و نشر آن‌ها ان شاءالله خواهیم توانست نقش خوبی را در حفظ و رساندن این محتواها به دست اعضای انقلابی و تشکیلاتی سایر نقاط کشور ایفا نماییم. 
 💫 بی شک در این راه #استعدادیابی و #جذب و #تربیت_نیرو در زمینه تولید محتوا از اهداف مهم ما می‌باشد. علاوه بر اینکه حضور اعضا برای رسیدن به اهداف کارگروه لازم و ضروری است، می‌کوشیم فضایی ایجاد کنیم که افراد در خلال انجام کار، از یکدیگر بیاموزند و بتوانند تجربیات مفیدی را در این زمینه کسب نمایند. 
 ✔️ از طرفی قابل توجه است که اعضای فعال در کارگروه شهید دیالمه ضمن پیاده‌سازی محتواهای کلاس‌ها که یک فعالیت تشکیلاتی است، در جریان کلاس‌ها و مطالب آموزشی آن‌ها قرار گرفته و از این نظر بستر بسیار مناسبی برای رشدشان فراهم می‌گردد.
🌱 #کارگروه_آموزش_و_تألیفات_شهید_دیالمه
 ✏️ @dialameh_SBMU 🌐 http://dialameh.blog.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی